Vragen?

Bekijk hieronder de vragen en klik op een vraag om het antwoord te bekijken.

Wanneer worden de pakketten geleverd?
De kerstpakketten worden geleverd tussen 15 en 24 december. Omdat wij CO2 neutraal willen werken en om onze scherpe prijzen te kunnen waarborgen, laten wij alle pakketten in 1 keer naar Nederland komen. Het is daarom van belang op tijd te bestellen, uiterlijk 28 november, zodat wij alle pakketten op tijd in Nederland hebben en voor 23 december kunnen leveren. Wij kunnen waarschijnlijk nog wel het een en ander leveren na onze deadline van 28 november. Neemt u aub direct telefonisch contact met ons op als u na 28 november wilt bestellen. We kunnen u dan direct vertellen wat de mogelijkheden zijn en wat we nog kunnen betekenen. In de meeste gevallen kunnen wij dan nog iets regelen.
Kan ik een offerte aanvragen?
Ja, dat kan. Op de site kunt u zowel een offerte aanvragen als direct bestellen. Indien u vanuit uw offerte wilt bestellen dan kunt u de offerte voor akkoord per mail beantwoorden, daarna wordt uw bestelling verwerkt in ons ordersysteem en ontvangt u de bevestiging en factuur per mail.
U kunt ook direct bestellen
Plaats ik een order als ik een kerstpakketten offerte aanvraag?
Nee, het is pas een opdracht indien u de kerstpakketten offerte per e-mail bevestigd en binnen 3 dagen na de bevestiging het volledige bedrag heeft voldaan, uiterlijk voor 28 november 2022.
Wat is de minimale besteleenheid?
Alle Kerstpakketten, kunt u in elk willekeurig aantal bestellen, het is dus mogelijk om maar 1 pakket te bestellen.
Kan ik een combinatie van verschillende kerstpakketten bestellen?
Ja, dat kan. U kunt alle pakketten op de website in onze webshop bestellen.
Hoe weet ik zeker dat mijn bestelling is ontvangen en wordt mijn order bevestigd?
Na ontvangst van uw bestelling ontvangt u een orderbevestiging en factuur op het door u opgegeven mailadres. Dit is uw bewijs dat uw bestelling in goede orde ontvangen is. Indien u binnen 24 uur geen mail ontvangt controleer dan uw spambox of neem contact op met onze klantenservice!
Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?
Alle prijzen zijn exclusief 21% BTW. Op de offerte en op de bestelling wordt de totaalprijs inclusief BTW weergegeven.
Is mijn pakket wel op voorraad?
U kunt uw kerstpakketten bestellen zolang de voorraad strekt. Het gehele aanbod is op voorraad. Indien een pakket uitverkocht raakt wordt dat op de site vermeld. Indien een pakket sneller uitverkocht is dan de website is bijgewerkt nemen wij contact met u op omtrent een passend alternatief. Indien een bepaald product in een pakket is uitverkocht dan zullen wij dit product vervangen door een zelfde product van een ander merk of een soortgelijk product.
Kunnen wij een eigen kerstkaart of brief laten mee verpakken in het kerstpakket?
Voor het mee verpakken van uw kaart of brief geldt een extra toeslag afhankelijk van het aantal kerstpakketten wat u bestelt. Neem contact op met ons voor de prijs van de toeslag. Wij kunnen dit echter niet garanderen en het is mede afhankelijk van het moment waarop u besteld. Al onze pakketten komen rechtstreeks uit Italië en u dient rekening te houden met de verwerking van de opdracht, het prepareren van de pakketten en de transporttijd.
Hoeveel bedraagt het transport?
Wij leveren de kerstpakketten op uw bedrijf (één adres) door het gehele land. De prijs bedraagt € 6,95 excl. btw per pakket. Voor de duidelijkheid  is dat het aantal bestelde pakketten maal 6,95. Indien u meer dan 100 pakketten heeft besteld maken we een prijs op basis van het aantal pallets. Hiervan ontvangt u een offerte vooraf. Het tarief geldt voor geheel Nederland. Dat geldt voor Nederland m.u.v. de Waddeneilanden. Transport naar overige landen is maatwerk en wordt op aanvraag verstrekt.
Wat is de uiterste besteldatum?
Wij raden u aan, dat indien u meer dan 50 kerstpakketten wilt bestellen, u dit niet te lang uitstelt doch uiterlijk voor 28 november. Dit om teleurstellingen te voorkomen. Voor bestellingen na 28 november vragen wij u telefonisch contact op te nemen of een email te sturen via ons contactformulier op deze website. Houdt u er wel rekening mee dat voor 28 november een volledige betaling moet worden voldaan om de bestelling definitief te maken. Of besteld simpelweg via de webshop.
Kunnen de kerstpakketten aan huisadressen geleverd worden?
Ja, dat is mogelijk. Het kerstpakket kan op een privé of zakelijk adres bezorgd worden. Hiervoor geldt een toeslag voor handling van € 3,50 per pakket. Indien u wilt dat de pakketten naar afzonderlijke adressen worden verstuurd dan, vragen wij u contact met ons op te nemen.
Hoe worden de kerstpakketten geleverd?
Wij leveren de kerstpakketten op de begane grond tot over de eerste drempel voorzien van een duidelijke pakbon. Levering kan plaatsvinden op pallets bij meer dan 20 pakketten.
Hoe worden de kerstpakketten verpakt?
We verpakken de kerstpakketten in luxe geschenkdozen, tenzij anders aangegeven. Alle artikelen worden met zorg verpakt en geschikt gemaakt voor vervoer.
Wordt mijn bestelling gegarandeerd op de door mij aangegeven dag geleverd?
Wij werken met de meest betrouwbare transporteurs van Nederland. Zij garanderen een leverbetrouwbaarheid van meer dan 98%. Uiteraard blijft levering afhankelijk van weer- en verkeersomstandigheden. De gewenste leverdatum kan daardoor nooit als fatale datum aangenomen worden. Wij doen ons uiterste best op de gewenste dag te leveren en zullen daarvoor met u in contact blijven. Echter kunnen we nooit 100% garantie geven dat dit ook lukt. Onze ervaring is echter dat er praktisch altijd op de aangegeven dag geleverd wordt.
Vindt de levering plaats in de ochtend of in de middag?
Dat weten we helaas niet. Onze transporteurs leveren van 08.00 – 18.00u. Helaas kunnen we niet aangeven, ook niet bij benadering, hoe laat de kerstpakketten bestelling op de door u gekozen dag zal arriveren. Wij adviseren de pakketten in ieder geval 1 dag eerder te laten leveren dan de dag van uitreiking. Wel kunt u vooraf een voorkeur aangeven, hiermee wordt zoveel mogelijk rekening gehouden. Neem voor speciale wensen omtrent transport contact met ons op. Wij zullen er alles aan doen de pakketten te leveren op een moment dat u het beste uitkomt.
Hoe zit het met garantie?
Wij geven 100% tevredenheidsgarantie. Indien een artikel onverhoopt beschadigd of defect is, vervangen wij het artikel kosteloos, indien voorradig of vergoeden wij tegen inlevering van het pakket de kosten.

Mijn vraag staat er niet bij, wat nu?

Als uw vraag er niet bij staat kunt u via het contact formulier, telefonisch of email contact met ons opnemen.